tirsdag den 10. maj 2011

Rester..........

Jeg har monteret nogle små restetæpper, og i den forbindelse har jeg været i mine stoffer for at finde kanter......... og mine øjne falder over et stykke stof hvor der sidder et skilt hvorpå der står rest 1.40 x 2.00 det fik mig til at kigge..... der lå et stykke mere rest 0,25 m x 0,40......... og sørme et stykke 0,25 x 0,90 det er ingen rest men et stykke kaffe faset................ ja rester er mange ting og små stykker stof en anden ting...........

3 kommentarer:

  1. Vi vil se billeder af stoffet!!!

    Kaffe fasett - det er jo lige det stof jeg elsker.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Godaften Elsemarie
    Du går da helt amok... Det er altid rart med afsluttede projekter. Tillykke med dem..
    Vi vil se stoffet og vide hvad det skal bruges til.
    Godaften / RikkeBo

    SvarSlet
  3. hej søde ven

    jeg tror da du fået et kæmpe krea energi-skud :)
    for den da ....

    Rester kan være store rester kan være små...
    alle mine stoffer er rester når bare der er klippet et lille hjørne :)
    glæder mig til at se hvad du finder på næste gang :) jeg kigger forbi her

    kram♥

    SvarSlet