tirsdag den 31. maj 2011

Ferie eller kursus.........

De sidste 2 dage har jeg været på Fyn, jeg elsker Fyn, og hvis jeg ikke kommer til at bo på Fyn i dette liv, skal jeg helt sikkert bo der i mit næste liv, eller har jeg boet der i et tidligere liv - tjah hvem ved - i hver fald så føler jeg mig hjemme i det fynske.
Jeg har været på kursus og det var et godt kursus, dejlige mennesker, dejlig mad, dejlig natur, skønt ja det var lige før det føltes som ferie - indimellem.

Ja ja nu skal jeg nok vise jer hvor jeg har været,



  Hovedbygningen set fra parken....



Fra en af terraserne med kig ud over vandet.                              


Vil du vide mere!

1 kommentar:

  1. hej søde

    er det gl. avernæs du været på .... heldige dig.... et skønt sted :) håber du nød og lærte....
    glæder mig til ses om ikke længe
    kram♥

    SvarSlet