søndag den 2. januar 2011

Frisk luft, røg og krudt.

Dette handler ikke om rygning, men om besøg af vores søn og familie og dejlig tur til Jels sø idag med vores datter og familie.

Da vores børn var herhjemme havde vi en tradition at vi nytårsdag fyrede de sidste raketter af inden vi gik i seng, det fortsatte efter Lars, som den sidste flyttede. Igår kom han med familien, for vi skulle jo skyde den sidste raket af. Dejligt med traditioner. Desværre fik vi ikke tid til billeder så I får et arkiv foto.






Og så idag også noget vi har gjort før..det bliver måske også en tradition......................så er det en af de gode




På denne dejlige solskinsdag tog vi en tur til Jels sø og gik en tur i skoven. Inde i skoven er der bygget et schelter, det ligger i en lavning i skoven, næsten gemt ..... kig godt efter hvis du går forbi..........i midten er der mulighed for at lave bål......... her vi lavede vi bål, drak vores medbragte kaffe, kakao, varm saftevand og de sidste pebernødder og nogle kiks. Det fik tankerne ledt hen på sommer, camping, telttur og snobrød.

Efter nogle timer er vi hjemme ved brændeovnen, og jeg har bare så ondt i hælen igen ..........p......... øv ........ jeg har ellers haft det bedre i nogle dage..... det bekymre mig lidt ... skal jeg holde foden i ro igen eller hvad ........ det passer mig bare slet ikke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar