tirsdag den 21. september 2010

Uventet planlagt fridag.

Forrige søndag var jeg på arbejde på min fridag på grund af sygdom.
Den bliver brændt af idag, så er det jo bare skønt når solen skinner fra en skyfri himmel. Idag har jeg ikke planlagt noget som ikke kan nås, jeg har en stak regninger som der skal styr på, det er gjort på max en ½ time. Hvad jeg så finder på resten af dagen tjah !!!
Ligenu skal jeg bare nyde min morgenkaffe, med lune rundstykker, og så har jeg fundet en stak patchwork blade og bøger blot for at blade i dem.

5 kommentarer:

  1. Rigtig god fridag, nyd den endelig i fin solskinsvejr.

    SvarSlet
  2. DEjligt med sådan en ekstra fridag, hyg dig med bladene.

    SvarSlet
  3. Rigtig god fridag og husk at nyd den

    SvarSlet
  4. hej

    lækker med en fridag og så i lækkert vejr :)
    nyd den :)
    kh

    SvarSlet
  5. Altid dejlig med en uventet fridag. Specielt når der ikke er planlagt en masse man skal have nået.

    SvarSlet