onsdag den 5. maj 2010

gæt hvor mange!

Posted by Picasa
Jeg har rigtig meget broderigarn og hvis vi har flere liv har jeg nok til de næste ti også selvom jeg forærer noget væk.
Så skriv en kommentar og gæt hvor mange dukker garn der er på billedet.
Garnet er det samme på alle billeder bare fra forskellige vinkler.
Det er DMCgarn og der ikke taget af dukkerne.

Og ja I må gerne lave et link på jeres egen side.


Jeg er spændt på om der overhovedet er nogle derude, og om der måske også er nogle som læser på min side.

1.pakke. Til den der gætter hvor mange dukker der er sender jeg garnet på billedet.

2. pakke 25 dukker. Trækkes blandt alle kommentarer.

3.pakke. 25 dukker. Hvis der bliver nogle faste læsere vil der være en hilsen til en af jer.

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Sidste chance for at være med bliver onsdag den 12 maj. kl 12.00

31 kommentarer:

  1. Det ser jo rigtig dejlig ud, og jeg gætter på 75 dukker.

    SvarSlet
  2. Hei. Jeg tror det er 32 dukker med garn. Det er en nydelig "bukett". Jeg har også lagt meg til som følger. Ha en fortsatt fin uke.

    SvarSlet
  3. Jeg tror, at der er 42 dukker.
    Tænk alle de skønne ting der kan broderes af disse

    SvarSlet
  4. Sikke en skøn buket af farver....jeg gætter på 68 stk

    SvarSlet
  5. Spændende ide - jeg tror at der er 33!
    De bedste hilsener, Barbara i Jelling

    SvarSlet
  6. Jeg gætter på at der er 50 dukker.
    Kreative hilsner
    Jette

    SvarSlet
  7. Lækkert!!! Der er da bestemt 47 dukker!

    SvarSlet
  8. Skønne farver! Jeg vil skyde på at der er 30 dukker :-)

    SvarSlet
  9. Broderigarn i mange farger er bestandig en flott bukett. Jeg tror du har 49 dukker med garn der. Jeg har lagt deg til i mine bloglines så jeg kommer tilbake og kikker når du poster noe nytt. Ha en fin dag.

    SvarSlet
  10. Jag gissar på 54 dockor. Kul tävling!
    - Anna, sy.lugnagatan.net

    SvarSlet
  11. Hej. Antallet af dukker må være det samme som min alder, 37 stk. Har meldt mig som fast læser, og skriver straks om denne dejige Give Away på min blog.

    SvarSlet
  12. Jeg gætter på 78 stk.
    Solskinshilsen fra Kirsten.

    SvarSlet
  13. Mit bud er, at der er 60 stk. Og sikke en masse dejlige forskellige farver!

    SvarSlet
  14. Så masse flott broderigarn du har.
    Eg trur det er 51 dukker i bunken din.

    Helsing Bente.

    SvarSlet
  15. Jeg er helt sikker på 31. Har lagt et link på min blog www.blog.kludenyt.dk

    SvarSlet
  16. Herligt mange farver! Jeg tror, der er 36 dukker. Har meldt mig som følger og lagt et link på min blog: http://sykurv.blogspot.com/

    SvarSlet
  17. Jerg tror der er 82 dukker garn
    Fin blog, du har

    SvarSlet
  18. Spændende - det spørgsmål vil jeg supergerne prøve at svare på.

    Jeg gætter på 52 dukker.

    SvarSlet
  19. Hej Jeg hedder Jørli og er forholdsvis ny på bloggen, jeg gætter på 100 stk.Det er en dejlig farve symfoni der er sat sammen.

    SvarSlet
  20. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  21. Hej jeg hedder Kirsten og er ny på bloggen. Jeg tror der er 75 stk. Det er nogle dejlige farver.

    SvarSlet
  22. Så morsom konkurrance. Jeg har lagt mig til som fast læser, du har jo en morsom blogg, som det bliver spændende at følge videre. Jeg tror der er 47 stykker :O)

    SvarSlet
  23. Jeg gætter på 65 dukker. sjov ide :)

    SvarSlet
  24. Skojig tävling! Jag gissar att det är 55 stycken dockor. http;//ullisg.zoomin.se

    SvarSlet
  25. Jag gissar på 53 stycken dockor, kul med en gissningtävling. Nu ska jag länka i min blogg också. http://bergabotrollmor.zoomin.se

    SvarSlet
  26. Vilken rolig idé, att ha gissningstävling! Jag gissar på 51 dockor DMC-garn.

    SvarSlet
  27. HEJ!
    Jag tror det är 62 Dockor garn!
    Hälsar Pirjo.

    SvarSlet
  28. Hej Elsemarie
    Sikke en flot blog du har, melder mig på som fast læser.
    Jeg tror der er 35 dukker garn

    SvarSlet