torsdag den 13. maj 2010

And the winner is !

Hold da op ens arbejde kan tage meget af ens fritid! Men pyt jeg elsker mit arbejde. Og så skulle jeg hjælpe min søn og svigerdatter, med at gøre vores lokale klubhus hyggelig og klar til barnedåb imorgen. Nå det var måske ikke lige det det skulle handle om.

Hold op hvor har jeg været spændt på om der var nogen der kunne gætte hvor mange dukker der er. Og så har det været rigtig hyggeligt at åbne bloggen for at se om der var nogen der havde lagt en kommentar. Det har overvældet mig hvor mange der lagde en kommentar.

Men altså der var 51 dukker Bente og Carmen ramte plet. I får hver en pakke med 51 dukker måske ikke helt ens, men ingen af jer skal snydes.

Og så har jeg trukket en fast læser det blev Quie.

Og den sidste af resten blev Annelise.

Men ved  I hvad vi  trækker lige 2 mere og det blev Maria og Anne Lise.

Billederne må I tænke jer til for nu skal jeg altså i seng. For vækkeuret ringer kl 6.00 så skal jeg op for at lave frikadeller til buffeten imorgen jeg nåede det ikke i dag.

Ups jeg var lige ved at glemme det, I skal lige sende en mail med jeres addresse så sender jeg pakkerne på fredag.

God Nat.

4 kommentarer:

  1. Grattis allihopa!
    - Anna, sy.lugnagatan.net

    SvarSlet
  2. Grattis!! Bra att gissa så på pricken :o)
    Tack för detta Give A Way...det har varit så spännande.

    SvarSlet
  3. Men snälla nå´n, vann jag!!! Jag fick nytt jobb strax efter jag gissat på antalet. Sedan har jag jobbat o jobbat o jobbat som attan hela sommaren och inte varit inne och läst på några bloggar. Ååååhhh att jag kunde missa detta.

    Att jag valde 51 st var säkert för att jag är född 1951. :o)

    Jag förstår om du tycker jag är alldeles för sen med att svara. Hör av dig om hur du tycker jag ska göra. Är det för sent att skicka min adress till dig?

    Kram
    Carmen

    SvarSlet