lørdag den 11. december 2010

Julepakke kalender 2

Jeg kan bare ikke få teknikken i kameraet til at være virke, men så er det heldigt at kvinden bag cloudcake selv har taget billeder af gaverne,



jeg føler mig så heldig at Line blev min gavepakkegiver:.......... hun har tænkt ............ hun har overvejet .......hun har brugt tid............. og alt sammen for mig............ er der noget at sige til jeg føler mig heldig.

Nu manglede jeg kameraet igen igen......... hm.......... sirlige pakker i silkepapir, med dejlige stofbånd i forskellige farver...båndende...... jeg gemt dem.... de skal være pynt på et par kræmmerhuse....


Alt var pakket med kærlighed.

Juletræet og hjertet er syet i filt......... pyntet... sirligt .... og farverne er så dejlige........ og hvis nu mig eget kammeraet da for søren bare virkede skulle I se ......... hvor godt de passer til mine små  billeder ... så de hænger på væggen.

Den søde lille ranke har mine børnebørn hængt på mit lille juletræ.......... Og Line det ser så fint ud.

Strikkepinde etuiet det kommer jeg til at bruge rigtig meget når jeg tager på weekend eller på ferie, og som om det ikke var nok, lå der et dejlig julekort til mig.

Tak kære Line.

Pakkerne har jeg kun fået fordi kvinden bag denne blog har lavet et kæmpe forarbejde.
                                
Også en stor tak til dig Karina.

Nu er jeg bare spændt på at se min pakkemodtager pakke sin gave ud, jeg håber hun bliver glad. Og ved I hvad det er ligeså spændende som at pakke ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar