torsdag den 22. juli 2010

Ny sommertaske.

Jeg startede i morges med at lave et taskemønster, og er egentlig tilfreds, den skal blot være lidt bredere. Lommerne er lavet så de når helt ned i bunden, jeg kan få hånden helt ned i bunden. Der er lommer på begge sider.








Så skulle jeg finde noget mere stof, og så fandt jeg nogle tyske patchworkblade, og en ny ide opstod. Stoffet som jeg egentlig  ville lave en taske mere af blev pludselig til trekanter og blokke som jeg egentlig ikke er helt tilfreds med, kom til at se sådan ud. De har en størrelse så de kan blive til pude betræk.
De ligner måske små kinnesere uden hoved og hvis man ligger hovedet på skrå er det måske fisk uden øjne.

Ingen tvivl det må være en amputeret blok..... eller ødelagt stof.
Imorgen vil jeg lave et par tasker i det samme stof, desværre er tiden gået og jeg skal¨på arbejde og der er lige lidt oprydning inden jeg kører.
Posted by Picasa