fredag den 30. juli 2010

Fødselsdage, ferie, venner, m.m.

Imorgen er en vidunderlig dag, min søn bliver 27 år. Den dejligste søn, voksen og omsorgsfuld for os to gamle. Så jeg sender ham mange kærlige tanker imorgen. Han passer hus og drivhus for os imens vi er på ferie.
For imorgen skal vi afsted med Campingvogn, så vi kører først til Fyn hvor en god ven holder 50 års fødselsdag, masser af hygge, god mad, og uden tvivl et godt glas rødvin. Så forhåbentlig bliver det tørvejr i NørreÅby.
Men men jeg er træt og kan ikke komme igang med at pakke, jeg skal have tøj pakket og lidt sytøj - lidt strikketøj - og det er irriterende ikke at kunne tage en beslutning, fordi jeg ikke er opslugt af noget bestemt, så jeg ville gerne have lidt af hvert med men vi har altså ikke en mobilhome men bare en ganske almindelig campingvogn.
Men det er nok bare AT TAGE EN BESLUTNING ja jeg bliver lidt irriteret på mig selv.
Men den ubeslutsomhed jeg rummer ligenu, gør mig frustreret og det er en underlig blandning af forventning/glæde og en tristhed. Som nok ikke har noget med mit håndarbejde at gøre.
Vi skal i ferien være sammen med gode gamle venner, og dyrke vores fælles interreser, motorløb og den svenske skærgård. Undervejs skal vi være sammen med en kær veninde et par dage, som desværre blev enke i foråret.
Forhåbentlig kommer vi `forbi` nogle markeder, og nogle små listige steder med kaffe og hjemmebag.
Og så er der forhåbentlig nogle der handler med garn, stof og kunsthåndværk på vores tur.