søndag den 14. november 2010

Stille ........tænksom............glæde........


Jeg var til 50 års fødselsdag igår, og jeg sidder og tænker på talen manden holdt for sin hustru.

Talen rummede så meget kærlighed, der var ingen flosker, men dejlige hverdagshistorier, lidt smådrilleri, og lidt fremtidsønsker, men frem for alt, det kærligste blik og et kropssprog der sagde alt. Han udstrålede ubetinget kærlighed.

Jeg bliver så glad, det er noget af det smukkeste.

Jeg er ikke misundelig, jeg er nemlig også en heldig kvinde. Min mand sagde " hvor er du dejlig at have med i byen".


                               

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med 50 årsdagen! Gratulerer også med mannen din :)
    Hilsen PiPa

    SvarSlet
  2. lyder som om det var en dejlig fest du har været til - som er go´at tænke tilbage på :)
    kh

    SvarSlet
  3. Så fint sagt av din make. Det är med kärlekens ögon man ska se på sin äkta hälft...även om åren givit en och annan skavank på kroppen....

    SvarSlet