søndag den 29. august 2010

Søndagsbesøg.

Frederikke er nu godt 7 mdr.

Alexsander er storebror og godt 7 måneder og 15 minutter.




Her er min søn og de 2 små.


Og her mit ældste barnebarn, han er desværre ikke nem at få lov at fotografere, så han er altid på vej et andet sted hen


Moren til mine 3 dejlige børnebørn fik jeg ikke i kameraet.

Vi hyggede os med en lille søndagsfrokost, Eftermiddagen gik med barnelatter, kaffe og snak mellem himmel og jord. Sønnen min hyggede sig med sin lille "jagtjolle". Og min svigerdatter fik slået masker op til nessie .

En dejlig weekend er ved at være slut, jeg er kravlet i sofahjørnet med strikketøjet og om lidt skal jeg se filmmatiseringen af Camilla Làckberg`s Ulykkesfuglen. Bogen er bedre end filmen men jeg vil se den alligevel.  

2 kommentarer:

  1. Hej Elsemarie.
    Tror bestemt at der er ledige pladser på kurset, hvis du har mulighed for at deltage. Det ville da være herligt. Hilsen Maria

    SvarSlet