onsdag den 3. marts 2010

Det er sejt ! ! !


Da jeg manglede inspiration til lidt nyt, har tilmeldt mig på moosequilts.com som viser vejledninger til en quilt, der kommer en vejledning med 14 dages mellemrum. Jeg syede en blok. Jeg er virkelig nybegynder med billeder og det tager rigtig lang tid når jeg skal lave noget nyt herinde, så jeg forsøgte at sende et billede og det lykkedes. Og jeg blev udtrukket denne gang. Nu har jeg fået en ny opgave (problem) for jeg skal sende min adresse på mail. Det visser sig ikke at være så enkelt for min computer er ikke indstillet til det program hun bruger. Men det skal jeg nok finde ud af.
Jeg ville også lægge et link til siden, men det har jeg ikke fundet ud af hvordan man gør (det må jeg finde ud af).
Ja forresten jeg vandt en bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar