torsdag den 21. april 2011

Forår..........

I går kom vores nye møbler, åh hvor ser det rart og hyggeligt ud nu.

Inden de ankom fik jeg skrubbet mine gulve - fjernet diverse ting der har sneget sig ind i stuen - det dufter af nye møbler og rene gulve - og nu skal jeg lige flytte lidt om i et par andre rum - og det kan kun gå for langsomt - for jeg skal ud i haven i det gode vejr - jeg ser frem til en uge uden arbejde - godt vejr - og lidt hækletøj - en strikket puf - måske et på omgange på det halve og det hele kongerige - lidt billeder - lidt blogning - hold op hvor jeg glæder mig - uha hvor er jeg bare i godt humør.

Dejligt.............

2 kommentarer:

  1. Håber du får en rigtig dejlig påske og at det gode humør holder :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke. Hvor skønt at få smidt ting og sager ud. De kan hurtigt fylde op og give et stoppet fornemmelse.

    God påske til dig og dine.

    SvarSlet