søndag den 6. marts 2011

Fastelavn er.............

Jeg sidder på terrassen med kaffe og nyder freden - fuglene - og ikke mindst solen.
Jeg kan høre glade børn der fjanter i det fjerne.... de kommer tættere på og nu kan jeg høre hvad de siger.
- er de søde inde i nr 18 - ja det er dem der har Hjalte- kort tid efter synger de for os - da vi åbner døren siger de - kan vi få Hjalte for alt vores slik ................

4 dejlige piger som vi ikke kender - (der er flyttet mange nye til vores lille by) - børn ved hurtigt hvem der bor hvor og om de kan lide os ...............   Jeg føler mig glad over deres lille besøg

2 kommentarer:

  1. Hej. Va kul att du vill besöka vår blogg. Ha en bra dag. Kramar från oss.

    SvarSlet
  2. Hej Elsemarie

    Tak for din søde kommentar på min blog og dine gode ideér til hvad jeg kan lave af mine mini oldemorfirkanter.
    Det er godt nok også et flot tilbud fra dig om at du vil sende garn til mig. Men ved du hvad. Jeg får alt mit garn sponsoreret, fra forskellige firmaer, mod at de får deres navn nævnt i bladene. Så jeg synes at du skal finde nogle andre, måske et ældrecenter eller en skole at forære det til. Det har jeg også gjort en gang imellem med det garn jeg ikke synes at jeg kan få mere glade af, og det vækker altid lykke.

    Men hvis du virkelig insisterer, så kan jeg altid bruge garn.

    God søndag Stine:)

    SvarSlet