lørdag den 21. august 2010

Blomster, brød, suppe og en lille lur.


Selvom det har regnet og blæst lykkedes det at finde blomster nok til en lille lørdagsbuket.



Der blev ryddet lidt i op grøntsagsresterne de fleste røg i gryden sammen med diverse kryderier fra skuffen og lidt hakkede tomatter og et par liter vand. Strækt og godt til dagen derpå.


Hm og det hjemmebagte tjah det fik jeg altså ikke gjort, men jeg dykkede ned i fryseren og fandt et hjemmebragt valnøddebrød og efter 5 min i en varm ovn blev den som hjemmebagt.


Patchworktæppet har jeg fået en god start på og det skal I nok få et glimt af i morgen. Der er nemlig ikke mere strøm på kameraet. Og så skal I se nogle af mine broderier. 

Ja og så har jeg taget en lille lur imens min mand har været hos vores datter for at hjælpe med at male stuen.
Jeg nåede at lave karbonader med grøntsager og små kartofler med masser af friske krydderurter.

Speed Way fra Vojens er begyndt og jeg er håber og krydser fingre for at Puk eller Niels Christian Iversen kommer på skamlen så vi kan få ham at se i næste års Grand Prix.

2 kommentarer:

  1. En härlig dag....sådana bör man samla på i minnenas arkiv.......doften av soppan....smaken av varmt hembakt bröd........och...inte minst...den lilla "tuppluren"./PJ

    SvarSlet
  2. Desværre kom Puk ikke på skamlen til næste års Grand Prix øv, men jeg skal se det alligevel.

    SvarSlet