fredag den 16. marts 2012

Kursus....



Gamle skjorter
har jeg en del af 
jeg har samlet 
og samlet og samlet
revet og klippet
pakket og lagt i en orden 
jeg skal på kursus i weekenden
og mine skjorter 
skal forvandles til tæpper
og sofapuder 
jeg glæder mig til at være sammen med ligesindnede
jeg fandt 
et par eksempler her





jeg er lidt vild med den her
sjovt nok har gem dette stykke fra skjorten




I morgen formiddag pakker jeg bilen
planen er kun at tage skjortestofferne med
men jeg kan godt allerede mærke at andre farver
begynder at spøge 
jeg elsker limegrøn
måske lidt turkis
eller måske lidt rødt 
nej ikke rødt men mere syren
hm jeg får nok overlæs inden jeg bliver færdig med at pakke.
Jeg skulle jo nødig mangle på stof.



Undervejs til Odense vil jeg besøge 
hvis tiden tillader det vil jeg også gerne forbi  
Selvfølgelig (ikke) for at købe garn men for at hilsen på Kludemutter

Det kan da kun blive en god weekend.





2 kommentarer:

  1. Det ser godt ud ;)

    Håber vi ses, er væk mellem 10,30-12,00.

    Knus Yt

    SvarSlet