søndag den 29. januar 2012

Hækleri på en søndag.

     På en tur rundt fandt jeg en lækker tevarmer og så måtte jeg bare prøve





med et par små hvide roser




eller måske uden...




Thekanden er "ny"
jeg havde sendt min runde thekande på genbrug
men jeg måtte altså lige prøve
så en tur i genbrug
og der stod hun, tyk og fed
lige sådan som jeg havde tænkt 


Jeg fandt også denne lille mappe




Indeni var nogle smukke dukker
med blomstergarn
smukke gule, orange og grønne
ingen billeder af dem
men se lige hvad jeg kunne bruge mappen til




mine maskemarkører er alle vegne
aldrig der hvor jeg tror




ret smart synes jeg
i lommerne har jeg saks og lille hæklenål
stoppe og strikkenåle

Og så ser det da lidt sej ud at mine markører
matcher mappens farver.

Nå men nu kalder der en håndboldkamp.

God søndag til alle.






5 kommentarer:

  1. Sikke fin thevarmer :-) og heldigt med ituiet.

    SvarSlet
  2. Glædelig håndboldsøndag!

    Kirsten

    SvarSlet
  3. Super ide med thevarmeren, jeg synes roserne klæder den.
    Godt tænkt med etuiet :o)
    Knus fra Jo

    SvarSlet
  4. Hej. Jeg har givet dign blog en award, da jeg nyder at læse din blog. Gå ind på min blog og læs mere om det.
    Mvh,
    Guðrun J.
    gudrunjac.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Flot flot varmer og edder smart etui du der fik

    SvarSlet