søndag den 6. marts 2011

Min lokale garnpusher....


Hun bor i denne gade, forårssolen skinner ned i gaden det ser måske trist ud men solen varmer og giver energi,







- der var travlt i den lille butik så det blev til et lille kig på garnnøglerne,






-det summede af energi, der blev købt masser af stof til børnetøj i glade forårsfarver,
- garn til nye forårsprojekter,
- Inga havde travlt så mit lille presentation af hende må vente lidt.


Efter besøget i Textilbixen gik jeg i den lille genbrugs butik........ skulle lige se om der var "noget" og det var der........




det var der, jeg har et eller andet med tinlysestager, jeg samler ........... og så stod den der til bare 30 kr....
billigt synes jeg, og sammen med erantis som mit barnebarn plukkede så er der rigtig forår i stuen.



Jeg har energi det skal bruges, jeg vil have terrasserne ryddet for vinterens støv og skidt..... måske skal jeg kører på planteskolen og hente lidt forår til terrassen nu må vi se.........


Solen skal nydes ..............




Ingen kommentarer:

Send en kommentar