søndag den 2. januar 2011

Nytår - ønsker - forsæt - planer - .........


Solen er på vej op i horisonten, endnu en dag er på vej. Jeg har besluttet det skal være min dag.
Og hvad det indebærer............................ Tjah hvad ligger der i det .......
Jeg vil gøre mig tanker om mit liv, min hverdag, mit arbejde og det vil jeg fordi jeg ikke er tilfreds, jeg føler jeg går for meget på kompromi med mig selv. Tiden til mig selv bliver så knap, jeg når ikke de ting jeg planlægger.
Jeg gør det mest fordi jeg gerne vil men hvor er det så det går skævt. Ja det bliver jeg nødt til at tænke over.



Med disse tanker vil jeg indtage dagen og lave en god dag som Karen tit skriver.


1 kommentar:

  1. Ja, man kan gøre meget selv for at blive tilfreds, men det kræver også mod! Det har jeg ikke haft, men håber du magter at tage skeen i den hånd, hvor den gør mest gavn. Rigtig meget held og lykke:

    SvarSlet