torsdag den 18. februar 2010

spil af tid!!!!

De 10 røde stjerner skal hvis foræres væk, for der sker ikke noget - de ligger bare der - flytter sig ikke - vil ikke noget - bliver ikke til noget - skal de slet ikke blive hos mig - troede ideen var der - men desværre det nye projekt var udbrændt inden det begyndte - jeg savner mit håndarbejde - der er en håndbremse som er frosset fast.
Jeg har bestilt nogle lækre stoffer ved stof og stil, de er pakket ud og lagt pænt sammen. De er sorteret i farver, jeg har flyttet rundt på dem. Men JEG KAN IKKE KOMME IGANG.!!!
Skal jeg da virkelig bare igang EN GANG TIL !!!!!!!! Jeg kan næsten ikke smide mere ud, Men jeg tror det er det der skal til, så weekenden skal bruges til at sortere alle ALLE gamle projekter og de skal ud - De bruger min energi og stopper mine kreative tanker.

2 kommentarer:

  1. Hyggeligt med en hilsen fra dig. Ja, det er bare topunderholdning... Her hos os, forestiller vi os, en af de der rekalmer hvor hovedpersonen ikke ser skærmen og fantaserer over teksten!
    Kender godt det med at "gå kold" - hvad med et mindre projekt... en taske, lille dug eller lignende i forårsfarver?

    SvarSlet
  2. Netop der skulle noget nyt og andet igang. Under min oprydning fik jeg samlet alt mit bomuldsgarn. Jeg fik hæklet 3 suttekæder og 2 nålepuder, og så har jeg begyndt på hæklede sekskanter, de skal bruges til børnebørnenes dukkeseng. Når der er strøm på kameraet kommer der billeder.

    SvarSlet